Monday, July 26, 2010

Aku's d KLLT Profile






Pd semester terakhir utk sem 2009/2010 iaitu pd 15 Dec 2009 yg lpas aku kne g li...aku plih tmpt li dkt2 dgn rmh aku je..tp xdkt mane pn.. kira2 15minit jgk la perjalanan dr rmh aku...1st day aku lapor diri b'dbr jgk la..al-maklum la b4 nie aku xpnh m'hdpi situasi cm nie...nk d jdkn cite sehari sblm aku g li, aku accident la plk..kaki aku terseliuh..teruk jgk la..nk jln pn ssh..mama aku hbs marah2 sb smpai blh injured cm tu..nk tau kt ane aku accident??? hehehe...aku accident dalam rmh aku...aku tergolek2 n then jtuh cium lantai...huahuahua.. aku g praktikal dlm keadaan kesakitan, hanya Tuhan sje yg tahu betapa skt yer aku mse tu...dh la ari first kne naik trun tangga... aku praktikal kt cne slame 4bln..mcm perkara yg manis lg pahit aku alami d cne...kt kilang tu smua pekerja lelaki, sorng je perempuan....huahuahua... kt cne jgk aku kne buli mcm2..mcm2 keje kne bt...cuci tandas pn kne...tp tu utk preparation utk audit 5s kt kilang tu..hebat jgk kilang nie kn...tp mmg best giler la praktikal kt ctu...smua staff2 baik2 blake..xde yg sombong2.. diaorng saling tlong menolong bila time bt keje.. keje yg berat pn jd senang.. 4bln rase kejap je rase masa berlalu.. pejam celik dh hmpir waktu aku tamat praktikal...b4 tu aku ada la ambik beberapa gmbr kenangan kt cne..ari last kt cne aku ada la bt ckt jamuan sbg tanda terima kasih n perpisahan... terima kasih semua yg telah byk membantu aku sepanjng aku ada kt cne..tanpa bantuan diaorng belum tentu aku dapat meneruskan hdup d ctu...thanks a lot..cioo (@_@)xxxiioooxxx

No comments:

Post a Comment